2013. május 28., kedd

Zaba napok...

Én már nem is értem mi van velem, de aki figyeli az étkezési naplómat, láthatja h mit művelek... sokszor már szégyellem is felrakni miket pusztítottam el :S A tegnap este pedig már konkrétan gyalázatos kategóriába sorolható... vmi iszonyat módon kívántam a ch-t... És nem volt elég h napközben is ettem pogácsát (boltban vettem, olyan finom, friss és omlós volt) de uzsira még bele is fért a fehérjeturmix mellé, csak a vacsit nem kellett vna már megfejelni vele, majd később a sós pereccel... De azt nem is "terveztem" megenni, csak Apper itt ette mellettem, aztán kértem egy kis csücsköt belőle. Majd kitalálta h ő mégsem eszi meg, mondom akkor dobd ki, mert már így is másnapos volt, harmadnapra már ehetetlenül kemény lesz, aztán nem dobta ki, hanem itt hagyta mellettem, én meg mérgemben megettem :( Utálom kidobni a kaját, de nem is veszek ilyet többet, mert tényleg vagy a kukában végzi v én eszem meg, és egyik sem jó megoldás...

Meg is lett egyébként az eredménye, jobban jártam vna ha a kukába dobom, mert reggel kereken 53 kg lettem miatta :( Gondolom nagyrészt víz a sok ch miatt, de mérges vagyok nagyon, mert épp kezdett visszamenni a telihold meg a középidő miatt visszatartott víz, ilyenkor szoktam a legjobb formában lenni, erre elcseszem ilyen zabanapokkal... 

Torna megyeget egyébként, bár nem 100%-on sajnos... A napokban olyan rossz idő van, borult, szürke, nyomott és álmosító idő van, semmihez sincs kedve az embernek, így én is nagyon nehezen vettem rá magam a tornára... Ma nem is fogok tornázni, egyébként is pihi nap lenne, mivel kedd van, de sajnos holnap sem fogok tudni tornázni, mert egész nap pesten leszek (sminktetoválást csináltatok). Szóval úgy terveztem ma még tornázok, de most már 4 napot tornáztam egyhuzamban és úgy érzem kicsit sok is lett, fáj mindenem... És a combomban némi izomláz kezdeményt is érzek :D Tegnap a térdemet nem kímélve, megcsináltam RR2008 comb részét, step-el, hát fájt közben is sajnos, de legalább a combomat is sikerült kicsit gyilkolászni :) Egyébként mióta nem intarvallozok, lassan 2 hete, szinte minden nap csináltam popsi gyakorlatokat. A napokban csinálok már képet megint, meg egy centizést is, végül is pont egy hónapja ért véget a verseny, és egyébként is úgy terveztem h havonta csinálok ilyen csekkolást. Bár sztem az égvilágon semmi nem változott azóta, sajna a súlyom sem :S Sőt, az most több lett :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése