2013. május 10., péntek

...

Hát, ma már minden határon túlmentem, még ha a számokban ez nem is mutatkozik meg... Vacsira pizzát rendeltünk... Apper már hetek óta nyaggatott, és most úgy voltam vele, tök mindegy mit csinálok, a súlyom csak felfelé megy, egye fene, akkor rendeljünk :D Nem izgatom magam a dolgon, 3 szeletet ettem meg, nem zabáltam tele magam, bőven fért vna még belém, de ez így jól esett és kész.

Amit még írni akartam, a guggolást abbahagytam, mivel egyre jobban fájt a térdem... Bár egyáltalán nem biztos h a guggolástól, mert már előtte is mintha éreztem vna, de talán fokozta. Folytatom a bevált edzéseimet, és majd így formálom a combomat meg a popsimat :) Vettem porcerősítőt, BiotechUsa-s termék, remélem jó lesz.

És még vmit akartam írni, még mindig nincs meg a gluténérzékenységi vizsgálat eredménye... 2 hete érdeklődtem, akkor azt mondták még nincs kész, most a héten újra érdeklődtem, és még mindig nem érkezett meg... több mint 6 hete voltam vérvételen, azért ez már kicsit túlzás... De már azon sem lepődnék meg ha elveszett vna v ilyesmi... De az az igazság már nagyon szeretném tudni mi a helyzet...

Ma nem tornáztam, tervezett pihinap volt, de azt hozzá teszem, még ha nem is írom konkrétan az edzések közé, mióta jó idő van MINDEN NAP bicajozunk Aisával. Be a városba, meg minden felé amerre éppen dolgunk van, és ez oda vissza min. 3-3 km, és meg is érzem rendesen :) Szóval ezzel ki vannak egészítve az edzések, és a pihinap sem teljesen pihinap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése