2013. május 5., vasárnap

Meg van :DDD

Igaz pont egy héttel később, de meg van a kitűzött cél :)))) Ma reggel kereken 52 kg voltam :) Nem bánom ha még pár dkg lemegy h biztosan 52 alatt legyek, de azt sem bánom ha nem leszek már sokkal kevesebb. Tényleg kezdem felfogni h fontosabb a forma és az egészség. 50 kg-val már nagyon vékony voltam fölül, alul mégsem voltam elégedett, cseppet sem. A napokban esténként visszaolvasgattam Nonó blogját, a 2. szülés utáni fogyásától, és pont ez volt Nála is a cél, elérni egy súlyt, majd feszesedni, formálódni. Most már nekem is ez a célom. De azért hozzá teszem, ha a mostani étkezésem és mozgás mellett még lemegy fél-egy kg, azt nem fogom bánni :D

Tegnap ballagási ebéden voltunk, még előtte lenyomtam a torna adagomat, Z2 kardio intervall és ZM has-far. Ez utóbbi még mindig nem megy maradéktalanul, bazi kemény... De majdcsak alakul :) Mára nem tervezek intervallozást, vmi felsőtest torna kellene, és mellé még vmi. Gondolkodom a belsőcomb-kar edzésen, azt már rég csináltam. De most kedvem lenne egy kis csípő edzéshez is, azt is iszonyat rég nem csináltam, és már hiányzik :D

Tegnap az ebéden módjával, de mindent ettem, nem is zártam rosszul a napot, sőőőőőőt... Szóval tényleg a mérték érték, ennyi az egész :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése