2013. május 17., péntek

Reggel mérlegelek :)

Nos, eddig bírtam, ma vettem elemet a mérlegbe :D Aztán bár nem álltam rá azonnal, mégsem bírtam reggelig várni, este fürdés után ráálltam, és meg is nyugodtam, mert vacsi után 52,7 kg voltam, ez teljesen rendben van, reggelre vmivel kevesebb lesz úgyis. De éreztem h nem leszek 52 körül... Reggelre azért kíváncsi leszek mennyi lesz, de a helyzet az h jó lenne még 1 kg-t leadni. Bár nem görcsölök ezen, de azért jó lenne. Csak ahhoz szigorúbbra kéne kicsit vennem az evést, főleg a vacsikat...

A másik probléma pedig a térdem... Egyre jobban fáj, most már kezd valóban aggasztani :( Elkezdtem szedni az ízületvédőt, bár még annak is kell idő h hasson, ma vettem sport krémet is rá, de attól tartok, ha közben folyamatosan terhelem, akkor egyik sem fog érni semmit :( Ezt nagyon el szerettem vna kerülni, de muszáj lesz a józan eszemre hallgatnom és kicsit kímélni... Ami annyit tesz h egy időre abba kell hagynom az intervallozást... Mert gyanítom attól van... Nagyon fájlalom, mert annyira megszerettem, és hatásos is, fogalmam sincs mi lesz ha most egy ideig nem csinálhatom... Egyenlőre meglátom mi lesz 1 hét alatt, ha nem javul, akkor még egy hetet várok, aztán kiderül. De remélem ennyi idő elég lesz... Addig felsőtestre, hasra, popsira fókuszálok, combra pedig olyan gyakorlatokat gondoltam, ami nem veszi igénybe a térdet. És remélem a legjobbakat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése