2013. május 15., szerda

Tükör vs fénykép...

Még mindig nincs mérleg... néha úgy érzem kezdem megszokni és jó ez így, máskor meg minden bajom van h nem tudom hányadán is állok most...
Reggel úgy éreztem végre lement a nagyja víz, olyan "könnyebbnek" éreztem magam, hát remélem nem tévedtem... De most már nem bírom sokáig h ne centizzek v ilyesmi. Ma egyébként is megtaláltam a régi fogyis jegyzeteimet, összehasonlítottam a cm-ket, és bizony van még faragnivaló... nem sok, de pont ott van, ahol érzem is. Comb, és csípő... Bár régen nem tudtam pontosan hol kell mérni a csípőt, lehet nem ugyanott mértem, de azért van még ott... 

Na, és csináltam pár képet magamról, mert tényleg úgy éreztem h alakulok, de a kép ezt egyáltalán nem adja vissza... Én ezt nem értem, a tükörben már egész jónak látom magam, tetszik ahogy állnak rajtam a ruhák, aztán csinálok róla képet, az meg totál kiakaszt, mert egyáltalán nem ugyanazt látom rajta... most akkor melyiknek lehet hinni?????????????

Kajával nem állok vmi jól még mindig... Most meg napok óta kakaót kívánok, és iszok is, és ez jól megnyomja a ch-t is meg a kalóriát is... És még ráadásul éhes is vagyok esténként... Mondjuk keményebben edzek, most már szinte mindig min. 40 perc és sokszor súlyzós, és a max dvd. Lehet ehhez már kell is h többet egyek??? Na, ezért kéne a mérleg, h tudjam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése