2013. május 6., hétfő

:SSS

Nos, a mai napi táblázatomat az étkezési naplóban csak erős idegzetűeknek ajánlom :S Még a tegnapit is felülmúltam... :( Szomorú is vagyok, de ma akaratgyenge voltam... Anyósom sütött hétvégén puncs szeletet, nem vagyok nagy süteményes, de ezt szeretem, ott nem is ettem belőle, de hoztunk haza 3 szeletet, kár volt... az egyiket megettem tegnap, a másik KETTŐT pedig ma... :( Befészkelte magát a gondolataimba már megint, és nem tudtam ellenállni... Gondolom azért vagyok most kívánósabb, mert pár nap és meg fog jönni, na de ez nem mentség... És azt még csak nem is említettem h mára fél kg plusz lett rajtam, holnap lehet rá sem kéne állnom a mérlegre...

A torna is elég nyögve nyelősen ment, hatalmas vihar volt délután, pont amikor tornázni akartam, olyan sötét lett h alig láttam az orromig, Aisám is bújós volt, már ott tartottam h nem is fogok tornázni, de az ebéd utáni sütit le akartam dolgozni (akkor még nem tudtam h este is fogok enni egy szeletet :SSS) El is kezdtem bő fél óra csúszással, erre kopogtak, kimentem, lerendeztem, majd újra kezdtem, erre megint kopogtak... Ekkor már kicsit ideges voltam, de lerendeztem és megint újra kezdtem, erre csörgött a telefonom, amit már nem vettem fel... Aisa sem nagyon akarta most hagyni h tornázzak, közben Őt is rendezgetnem kellett, majd az utolsó 5 percben Apper kopogott, mert nem vitt magával kulcsot... Hát így telt a mai has-kar intervallum edzésem... többre pedig nem maradt idő sem, de ez azért legalább jól esett... Holnap "pihinap" lesz, bár mivel ablakpucolást tervezek, sztem az is felér majd 1-2 enyhébb edzéssel :)

Guggolással nem tudom mi legyen... az az igazság h egy ideje érzem kicsit a térdeimet. Nem akartam róla tudomást venni, mert sosem fájt még, de mióta a guggolásokat csinálom, erősebben érzem, tegnap este már határozottan fájt :( Nagyon remélem h nem lesz vele gond, most, mikor végre megszerettem a mozgást... Szóval lehet h a guggolást inkább felfüggesztem, de majd még meglátom...

Holnap telefonálok a gluténtesztem eredménye ügyében is, most már 6 hét eltelt, remélem elkészült...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése