2013. május 23., csütörtök

Ez+az

Az elmúlt napokban megint 52 fölött van a súlyom, nem örülök neki, de különösebben nem is idegesítem magam rajta, 2 nap múlva telihold, talán amiatt van... de aztán meg középidő, aztán meg majd megint menszi, úgyis mindig van vmi... Nem baj, csak ettől több ne legyen... Egyébként meg az étkezésem is hagy némi kivetnivalót maga után, de azon sem idegesítem magam, hisz be is kell h álljon vmikor a súlyom, fogynom úgysem kell már igazán, ha meg mégis akarok, akkor tudom h kicsit szigorítok és ennyi.

A mozgás megy most kicsit nyögve nyelősen, nem szeretem az ilyen időszakokat, mikor nehezebben veszem rá magam... De hiányzik az intervallozás is, vhogy azt éreztem igazán hatékonynak, mikor patakokban folyt rólam a víz és ziháltam... De még várnom kell kicsit vele, mert sajnos egyenlőre nem javul a térdem :( Sosem gondoltam vna h nekem ilyen gondjaim lesznek... Már bő egy hete "pihentetem" és kenem is, az ízületvédőt meg már bő két hete szedem, lehet több is... Tornázni persze tornázok, de a térdem igyekszem kímélni... De sajnos bicajozás közben is fáj, azt pedig nem tudom elhagyni, mert így közlekedünk többnyire Aisával... Hát reménykedem, max még egy hetet hagyok ki az intervallból, többet nem, mert akkor teljesen "leépülök" megint kezdhetem majd az elejéről...
Az erősítést, bár biztos nem így van, de nem érzem annyira hatékonynak... van még rajtam egy kis zsír, azt még le kell faragni vhogy, persze közben jó ha izmosodok is, de az önmagában nem elég úgy érzem. És továbbra sem értem h miért nincs nekem sosem izomlázam??? Tegnap is szétgyilkoltam a hasam, fenekem, úgy isten igazából égett, éreztem, mégsincs egy szikrányi izomlázam sem... Esküszöm nem értem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése