2013. június 6., csütörtök

:)

Ígérem ma ez lesz az utolsó :)

Még szerencse h Nonó rábeszélt rakjam föl a képet a csoportba is, sokan megnézték és kommentelték és mindenki szerint van változás, látszik h feszesebb, tónusosabb vagyok, Nonó szerint is alakulok szépen, igaz én továbbra sem látok sokmindent, de rájöttem ennyi idő alatt nem is lehetséges hegyeket megmozgatni. Viszont annyira jól esett amiket írtak, amit ezúton is köszönök, h egyből hatalmas erő szállt meg, úgy éreztem AZONNAL tornáznom kell :D Már idejét sem tudom mikor éreztem ilyet utoljára :)

Megvártam h Aisa felébredjen és neki is álltam, hirtelen azt sem tudtam mire edzek, de felsőtestet mindenképp akartam, az nagyon rég volt. Így zóna1 comb-kar lett, de a súlyzót visszavettem 3 kg-ra, sok volt a 4,5 múltkor kattogott a vállam utána, és fájt is, nem akarok lesérülni... jó lesz ez a 3 kg még egy darabig, majd ha meg sem érzem, akkor váltok :) Aztán még megcsináltam a zóna2 has-fart is, és végre úgy ahogy kell: örömmel :) Nagyon jól esett, remélem ezennel túl is lendültem a mély ponton és szárnyalok tovább!!!!

Ja, és a legjobbat majdnem kifelejtettem!!! Majdnem beledöglöttem, vért izzadtam, de csak azért is kitartottam a végén 1 percig a statikus fekvőtámaszt!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése