2013. június 30., vasárnap

A TEST

Megtaláltam végre azt a testet, amire azt tudom mondani h ez IGEN, ez az ami nekem tökéletes lenne. Nagyon sok képet nézegettem már izmos, sportos lányokról, de mindegyikben találtam vmit ami nem tetszik. Vagy túl izmos, vagy túl szálkás, vagy a karja volt túlzás, vagy a hasa stb. De ma rábukkantam erre:

Szerintem maga a tökély :) Sportos, tónusos, van izom is rajta, de nem túl sok, pont elég ahhoz h még gyönyörűen nőies is maradjon. Nekem ez az etalon :) És úgy érzem ez számomra is elérhető és kivitelezhető, persze rengeteg munkával és kitartással, mert van még min dolgozni... De végre látom magam előtt a célt :)
Úgyhogy hajrá ÉN :DD

Egyébként most az utóbbi napokban, vagyis 1-2 hétben, bár szinte minden nap csaltam kicsikét, mégis összességében úgy érzem elég jól állok. Kenyeret egy ideje vacsira nem eszek, és az esetek többségében jól is bírom. Bár sokszor erős a kísértés... és van h éhes is leszek hamar, ilyenkor figyel még be egy kis jégkrém, v gabonapehely, és bár ez utóbbi mindkettő cukros, mégis lapos hassal ébredek és nem farkaséhesen... Vhogy egyre inkább úgy érzem h a kenyér az én igazi ellenségem... Na, azt nem mondom h teljesen ki fogom iktatni, biztos lesz olyan h vacsira is becsúszik, de törekszem rá h ez ritkábban legyen...

A tornáimmal is elégedett vagyok mostanában :) Nagyon bejön az intervall+tabata kombináció! Bár veszettül nehéz, de megéri meghalni a végére :D Így h mellőzöm este a kenyeret és csinálom így a tornát, úgy érzem sokat alakultam az elmúlt 1-2 hétben. Kíváncsi leszek, mert holnap véget ér a kis házi versenyünk, és csinálok képet, meg centizek is! Súlyban nincs változás, heti egyszer kb mérlegelek és pl ma reggel is kereken 52 kg voltam, de előtte meg mikor mértem voltam már 51,6 is. Nem akarok fogyni már, ez így pont tökéletes. A cél, izmot nyerni és formálódni, olyanná, mint a képen van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése