2013. június 8., szombat

Lendület féle

Tegnap este találtam egy Péntek Enikő fun csoportot a face-n, jelentkeztem is, vannak ott többen is a Nonó klubból is. Szerveződik egy kis verseny ott is, mégpedig izmosodás, szálkásodás témában :) Naná h neveztem :) Úgyis épp ez a cél! Csak kicsit jobban rá kéne feküdni a témára :S

A torna most már jobban megy, remélem ezennel túl is vagyok a nehezén és nem hagyom el magam még egyszer így. Sajnos tényleg eléggé visszafejlődtem, ma megpróbálkoztam a max tabatával, és csak 3 kör ment, az is nyögve nyelősen, pedig nagyon akartam... Utána megcsináltam a súlyzós farizom edzést is, 2 kört, az is jó volt, megéreztem rendesen, végre megint patakzott rólam a víz :D Na, de újra fel kell fejlesztenem magam, nincs mese!!! És, hát sajnos tudom jól h a kaján is lenne mit változtatni... Kevesebb ch-t kellene enni, és más formában, sokkal több fehérjét... Minden nap el is döntöm h estére már nem eszek kenyeret, de mindig olyan éhes vagyok, és ahogy etetem Aisát, nem bírom ki h ne egyek kenyeret... ha csak legalább az esti kenyeret elhagynám pedig, már az rengeteget számítana...

A combomon és fenekemen van még zsír, ott le kéne szálkásodnom, felsőtestre pedig bőven erősödnöm kellene... hatalmas munka ez, sosem gondoltam volna... De megteszek minden tőlem telhetőt!

Ez volt a mai vacsim:

Csak kár h kiegészítettem pár falat kenyérlángossal :S Nem bírtam ellenállni... Aztán meg nagyon kívántam az édeset (és azóta is...) így megettem egy csokis danettet, de most úgy érzem egy tepsi sütemény is kevés lenne, annyira kívánom :SSS 1-2 nap és megjön, gondolom ez az oka...

Más:
Glutén teszt... NINCS MEG!!! Azt mondták vmi gond van a rendszerükkel és egy ideig nem tudnak ilyen vizsgálatot végezni... minden március közepe óta beérkezett mintát lefagyasztottak... Hát no komment... 3 hónapja várok, és ezt most közlik??? Kérdeztem most akkor mi van, meglesz valaha? Azt mondták meg, de július közepe előtt ne is érdeklődjek, mert addig biztosan nem lesz változás :( Tiszta ideg vagyok!!! hát sosem derül már ki???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése