2013. június 28., péntek

Genetika...

Be kell látni h a rengeteg odafigyelés, torna, edzés stb mellett baromi sokat számít kinek milyenek a genetikai adottságai... Sztem én ha megfeszülök sem leszek sosem olyan izmos és erős, mint amilyet elképzeltem, hisz kicsi koromban is mindig vékony, törékeny alkat voltam... Emellett a mozgásszegény életmódnak és gondolom az IR-nek köszönhetően felnőtt koromra mégis hízékony lettem. De kövér sem voltam sosem, csak ahogy a minap a csoportban is beszéltük, inkább plötyi :D

De hogy miért is írok most erről... Járok egy varrónőhöz, ruhát varratok, mert egy hónap múlva lagziba megyünk. Tegnap is voltam nála, és mivel várnom kellett, közben beszélgettünk, és bátorkodtam megkérdezni mit sportol, mert vmi eszméletlenül csinos, feszes a bőre, lapos a hasa, izmos a combja, karja is szép formás. Nem kigyúrt, de pont tökéletes, NŐIES! Ezt azért emeltem ki, mert bár nagyon szépen kidolgozott testű nőket szoktam látni képeken, de azok már sztem egyáltalán nem nőiesek, nem mondom h csúnyák, de nekem az már sok. De visszatérve a varrónőmhöz... Válasza a kérdésemre az volt h az égvilágon semmit nem sportol, nem tornázik, már ezer éve így néz ki, annyi h íjászkodni szokott, ami tavasztól-őszig havonta kb 1-2 alkalmat jelent... Szóval nem hinném h attól lapos a hasa és izmos, feszes a combja, egy deka narancsbőr sincs rajta, elképesztő... És más ismerősöm is van akik nem mozognak semmit, mégis feszes a testük, lapos a hasuk stb... Szóval szó mi szó, tényleg nagyon sokat számít kinek milyenek a génjei, van akinek semmit sem kell tennie és mégis tökéletesen néz ki, és gyanítom még ráadásul azt is esznek amit csak akarnak :)
Mások pedig vért izzadva, rengeteg lemondással, áldozattal és kő kemény munkával érik el azt, amit kitűztek célul, vagy legalábbis próbálják elérni...

1 megjegyzés:

  1. Sajnos ez így van, sokat számít a genetika. Nekem is van több olyan ismerősöm, akik meg sem mozdulnak, mégis jól néznek ki...

    VálaszTörlés