2013. június 24., hétfő

Reggeli torna

Szombaton reggel felkeltem fél 6-kor h tornázzak, utána ugyanis indultunk Bogácsra a hétvégére, így tudtam h máskor nem lesz időm és alkalmam tornázni. Meg a meleg miatt is, meg úgy egyáltalán, ki akartam már próbálni ezt a reggeli tornát. Előtte megittam egy tejeskávét, direkt cukorral h nehogy leessen éhgyomorra a cukrom, és persze ittam sokat előtte és közben is. Kardio intervallum edzést csináltam, valamint utána még egy tabatát szerettem vna. De nekem annyira nem volt jó :( Melegem is volt már akkor, mert pont korán reggel süt be a nap abba a szobába ahol tornázni szoktam, szédültem is, és a végére már hangosan korgott a gyomrom is... Őszintén szólva mindent mondhatnék, csak azt nem h élveztem és jól esett... A tabatát már be sem tudtam fejezni, mert nem éreztem erőt magamban, és féltem h rosszul leszek... Egyetlen előnye viszont megvolt, h már 7 órakor lezuhanyozva túl voltam mindenen és nem kellett napközben azon agyalnom h mikor és hogyan oldjam meg a tornát...

Fogok még tenni erre próbát, hátha csak a nagy meleg v vmi más volt az oka h nem volt olyan jó, mert sokkal jobb lenne tényleg reggel gyorsan letudni és napközben nem lenne már erre gond...

Ha vki olvas, és szokott reggel tornázni, érdekelne hogyan működik, mit és mennyivel előtte esztek, és utána mi a helyzet a fehérje bevitellel stb.?

Ja, egyébként újra be szeretném vezetni a kardiot, legalább heti 2x, mert érzem h kell. Most h a napokban többször is kardioztam, érzem a combomon h feszesebb lett rajta a bőr. Vannak még ott bőven zsírocskák sajnos, ami csak így fog tudni lemenni, na meg ha jobban figyelnék a kajára... Most a hétvégén kicsit még jobban elengedtem magam, bár azért ésszel, na de mégis... Szombaton pizzát vacsiztam (3 szelet) tegnap pedig egy amerikai hot-dogot... Sajnos így nem fogok számottevő eredményeket elérni, ha nem fékezem magam :S De másrészt meg a súlyom tartom, nem nézek ki rosszul, csak ugye lehetne sokkal jobb is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése