2013. június 15., szombat

Mérleg

3. napja nem írtam súlyadatot, mégpedig azért, mert nem mértem...  3 nappal ezelőtt mérlegeltem utoljára reggel, de mire írtam a táblázatot, elfelejtettem mit mutatott reggel a mérleg :D És ekkor jöttem rá h baromira nem is fontos... Illetve már régóta szerettem vna leszoktatni magam erről a görcsös napi mérlegelésről, sőt rá sem akartam szokni, de nem ment. Viszont a minap a csoportban a lányok is megosztottak olyan képeket, amik tökéletesen bizonyítják azt h egy bizonyos idő után már tényleg nem az számít h mit mutat a mérleg, hanem a tükörkép a fontos... És ugyebár én is erre gyúrok, formálódni, feszesedni, kicsit izmosodni szeretnék. És ez utóbbi miatt éppenséggel elképzelhető az is h kicsit többet fog mutatni a mérleg, majd vmikor, és nem szeretnék emiatt aggodalmaskodni, aztán görcsösen "leadni" a nagy nehezen felszedett izmot, csak mert ragaszkodom ahhoz amit a mérlegen szeretek látni... Szóval most elhatároztam magam h nem mérlegelek, max pár hetente ha eszembe jut h mégis meglegyen azért a kontroll. De gondolkodtam azon is h talán ha nem mérlegelek, az még jobb kontroll az evésben, mert ugye ha mérek egy egy csaló nap után, és nem mutat többet, akkor azt gondolom semmi gond, ehetek én... Így meg mivel nem tudom meg mi a hatása, talán nem merem túl gyakran megtenni :)

Na, ez nem vonatkozott a mai napra, ugyanis a nagyobbik Keresztfiunk ballagásán voltunk, és hát ugye utána volt eszem-iszom. És bizony én ettem is mindenből, de kizárólag mértékkel! 2 kis kocka süteményt ettem meg csak, és 3 pici sós rudat még ebéd előtt. Ettem az ebédből is, de csak keveset, nem esett jól a nagy melegben, és a vacsiból is ettem, de abból sem sokat. Itthon még ettem egy kis gabonapelyhet, azt már lehet nem kellett vna, vagyis nem azt kellett vna, de nem idegesítem magam ezen. Nem kívántam most mást...

Reggel egyébként nagyon elégedett voltam magammal, teljesen lapos volt a hasam, és vhogy olyan jó formában éreztem magam :) Nagyon jó érzés volt, ezért megéri este hanyagolni a kenyeret, és tornázni sokat... És ma a ballagásra azt a ruhát vettem fel, amit Húgom esküvőjére varrattam 2010-ben, amikor 50 kg voltam. Most 52 körül vagyok már egy ideje, mégis jó volt rám a ruha és ez nagyon nagy boldogság, mert azt jelenti talán az a 2 kg valóban izmocska lehet már :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése