2013. június 6., csütörtök

Leeresztettem...

Kész, ez van, nem tudom hogyan és mit tehetnék ellene :(

Az elmúlt hetek (2-3 hét) teljesen erről szóltak... Kezdődött azzal h ugye fájt a térdem, azóta nem úgy megy semmi... Szüneteltetnem kellett az intervallozást, tornáztam én mást, de vhogy nem volt az igazi úgy, és fokozatosan elkezdtem leereszteni... Aztán jött a tetoválás, 2-3 napig amiatt sem úgy ment, bár a térdem már nem fáj, legalábbis sokkal kevésbé, este még néha érzem, de koránt sem annyira mint előtte. Most meg a fogam, vagyis az ínyem gyulladt be, a hétvégén már fájdalom csillapítón éltem, kedden voltam dokinál, kiderült nem a fogam, csak az ínyem van begyulladva, de állítólag ez adott esetben még jobban fáj mint a gyulladt fog... Kaptam rá gyógyszert, na ez meg teljesen kiüt :( Álmos vagyok és szédülök tőle :( És mindezt megfejeli a hetek óta tartó pocsék időjárás, egy nap sincs jó idő, vagy meg lehet fagyni, vagy esik, vagy mindkettő, esetleg egy kis orkán erejű szél :( És június van, nem volt tavasz, most már nyár sem lesz??? Akkor mire készülök én immár fél éve? A bikiniszezont vártam, h büszkén mehessek majd bikiniben a Balatonra, de ha így haladunk max télikabátban mehetek, ahhoz meg kit érdekel hogy nézek ki??? :( Jó, ez most kisarkítás, mert persze h számít hogy nézek ki, de olyan elkeserítő ez az egész :(

A céljaim megvannak továbbra is, eszem ágában sincs feladni, csak most olyan nehezen megy, tudom vannak ilyen időszakok, volt is már, de max pár nap alatt elmúlt, most meg nem tudom meddig tart még és mit tehetnék ellene??? Mit csináljak h újra teljes gőzzel tudjam nyomni, h újra a célok, az álmaim vezéreljenek, és ne tudjon semmi sem eltántorítani, pláne nem a lustaság, és a rossz idő...

Fejlődésről beszélni sincs értelme, a verseny 4 hónapjában folyamatosan éreztem h fejlődök, már egész jól ment a tabata max is, most bele sem mernék kezdeni... Még azt sem merem állítani h vmennyire szinten tartottam magam az elmúlt hetekben, mert bizony sajnos sztem vissza is fejlődtem :( Most, ha végre sikerülne összekapnom magam, ki tudja mennyi idő, mire megint odáig eljutok??? És ez bosszant, mert mennyivel egyszerűbb lenne szépen haladni, és nem meg-meg torpanni... Bár, arról tényleg nem tehetek h most a fogam miatt nem megy, de előtte sem ment már úgy sajnos :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése