2013. június 14., péntek

Tabata lesz az én barátom :)

A héten végre kicsit jobban ment a torna, és próbálgatom a tabatát is, nem kellett vna annyira tartanom tőle, nem mondom h lazán megcsinálom, sőt, de a max tabata sokkal nehezebb, mint amiket eddig kipróbáltam a tabata dvd-ről. Mondjuk még csak 3 kg-s súlyzóval mertem, de legközelebb talán megemelem 4 kg-ra aztán meglátjuk :) És talán valóban a tabata az amire nekem szükségem van, ugyanis szerdán csináltam a váll-popsi tabatát, és azóta is igen erős IZOMLÁZAM van a hátsó combomban :DDD Végre, izomláz, el sem hiszem!! Ezek szerint valóban kevés volt már nekem a sima zónázás??? Na, mindegy, a lényeg h most ráállok nagyon a tabatára, minden alkalommal fogok tabatát csinálni, mellé v intervallozok egyet, v egy sima zónát csinálok még pluszban, v vmi RR-t, amihez épp kedvem lesz. Intervall mindenképp kellene legalább heti 2x, mert van még rajtam zsír... sajnos...

És ha tetszik, ha nem, de muszáj lesz változtatnom az étkezésemen is, mert így tuti nem jó, ahogy van. És már én magam is kezdek ráunni h minden reggel és este is vmi felvágott van kenyérrel, esetleg melegszendvics formájában... Ma kőrözöttet fogok készíteni, az lesz abonettel v pufi rizzsel, sztem marad holnapra is, aztán tojáskrémet csinálok. Egy kis változatosság. És az esti kenyér evésről mindenképp le szeretnék szokni... De vhogy úgy h azért ne egyek így sem túl keveset, majd sok abonettet eszek :D Már ha kibírom, mert már elterveztem ezt egy párszor, mégsem bírtam tartani, mert nagyon megkívánom a kenyeret ahogy Aisát etetem...

Bő egy hónap múlva indulunk nyaralni a Balcsira, addigra még nagyon szeretnék formálódni, a mostani formámmal még nagyon nem vagyok elégedett, most ez a cél, addig tényleg behúzni a gyeplőt kaja terén, tornában viszont a max-ra kapcsolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése