2013. július 3., szerda

Kisverseny zárása

Nem volt kedvem és időm sem írni, sajnos megint az élet közbeszólt a dolgokba, kicsi Aisám hétfőn elesett és letört a két első foga :( Nagyon kivagyok emiatt lelkileg, torna sem volt, és az evés is botrányosra sikeredett az elmúlt két napban... De most már alakulok, próbálom összeszedni magam...

A versenyről. Olyan gyorsan eltelt h észre sem vettem. Összességében jól zártam, bár nem tűztem ki konkrétan célokat, a lényeg a súlytartás és a formálódás volt. Az evés egyrészt jól ment, mert egy ideje sikerült elhagynom a vacsinál a kenyeret. Van mikor nagyon nehéz, de kárpótol érte h reggel lapos hassal ébredek :) Másrészt szinte minden nap becsúszott vmi oda nem illő dolog, mint pl jégkrém, v csokis gabonapehely... De mivel emellett is jól álltam, még belefért, nem zavartatom magam miatta...

Tornában ráálltam az intervall+tabata kombinációra, és ez is nagyon jónak tűnik! Most h a kenyér elhagyása, v h újra intervallozok azért e, de picit fogytam is, és pont onnan, ahonnan akartam is, a csípőmből! 1-1 cm ment le csípőből, derékból, fél cm a combomról.  Ezeknek nagyon örülök. Viszont összességében mégsem vagyok elégedett... Csináltam pár képet még hétfő reggel, és nem tetszik szinte egyik sem... Lehet ez már sokak szerint beteges, sőt lehet h tényleg az, de egyáltalán nem látom magam szépnek :S Legalábbis most vhogy nem... A felsőtestem már túl vékony, vézna, de a combom, fenekem még mindig zsíros, narancsbőrös és formátlan... Érdekes, mert a tükörben ezt ennyire nem látom, de a képeken sajnos visszaköszön... Ettől kevesebbet nem fogok enni, mert NEM AKAROK MÁR FOGYNI. Az összetételen kellene változtatni, de az nagyon nehéz, több húst kellene enni, de nem annyira szeretem, nekem bőven elég amit ebédre megeszek, akkor sem kívánom minden nap...

Nagyon nehezen épül az izmom, sokkal nehezebben mint gondoltam... Most konkrétan vézna vagyok, majdnem átestem a ló túl oldalára, ugyanis most azért nincs egy db ruhám sem, mert minden lóg rajtam, leesnek rólam a nadrágok... Összességében nem bánom, nem arról van szó, csak nem konkrétan ez volt a cél, félek megint sikerült izmot is leadnom, amit nagyon nem akartam... Minden esetre a tabatázásra nemrég álltam még csak rá, kell ennek idő és bízom benne h sikerül tőle kicsit izmosodnom...

Hm, most ahogy visszanéztem őket, annyira nem vészes, most jobbnak látom mint aznap... na mindegy, majd alakul ez :) Aznap reggel mikor a képek készültek egyébként 51,7 kg voltam, azóta nem mértem és nem is tervezem mostanában.

És még két bónusz kép, 27.-én lagziba megyünk, most készült el a ruhám amit varrattam, ilyen lett:


A második kép szemből nem lett túl előnyös, olyan mintha nagy lenne a hasam :S Pedig nem az :D Na mindegy, itt most a ruha a lényeg úgyis :) A bolero külön van, maga a ruha pánt nélküli. Remélem jó idő lesz és nem fogok belefagyni... Cipő még kell hozzá, nem ezzel lesz ami rajtam van a képen :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése