2013. július 29., hétfő

Lagzi...

Erről is írok pár sort, bár erre annyira azért már nem vagyok büszke, mint arra h tornáztam a nyaralás alatt...

Igyekeztem itt is mértékkel és ésszel enni, ez működött is a vacsoránál, de sajnos a sütiknek nem tudtam ellen állni, és ott már a mérték érték elv sem volt annyira megfigyelhető :S Igaz ici-pici kocka sütik voltak, épp egy falatnyi, de ezeket elég sűrűn emelgettem a számhoz :S És ezt megismételtem másnap is a maradékból amit csomagoltak nekünk... Szóval, erre nem vagyok büszke, de nem is megyek a falnak miatta, hisz nagyon ritkán van ilyen, és most iszonyat jól esett, szinte kívánta a szervezetem... 

A nagyobb gondom az h csütörtökön tornáztam utoljára, pénteken nem volt időm a hazautazás miatt, ahogy hazaestünk egyből takarítás, pakolás, mosás majd bevásárlás, este pedig még kozmetikus... Szombaton délelőtt még lagzi előtt akartam, el is kezdtem, de csak a bemelegítésig jutottam, mert Aisa iszonyat nyűgös volt, nem tudta lefoglalni az Apja... Így abbahagytam... Tegnap pedig igyekeztünk kipihenni a fáradalmakat, ami persze nem kifogás, hisz ha nagyon akartam vna, tornázhattam vna... És ma már mindenképp muszáj lesz, mert ennyi napot még nem hagytam ki január óta... Csak ne lenne ilyen bazi meleg :SSS

Indulás előtt a kis Hercegnőmmel:


Gyönyörű <3 br="">


Vacsoránál :)



Apperemmel <3 br="">


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése