2013. július 28., vasárnap

Nyaralás beszámoló és képek

Hát eltelt ez is, mint mindig, nagyon gyorsan... De összességében minden nagyon jó volt. Leszámítva h kényelmetlen volt az ágy, és Aisa korán kelt és nehezen tudtuk elaltatni... De Ő is nagyon jól érezte magát.

Kaja terén igyekeztem odafigyelni, de kapásból az első nap délután a strandon lángossal bűnöztem, igaz "csak" felet ettem, és utána már nem ettem mást. De meg is bántam, mert egész éjjel rosszul voltam tőle, olyan nehéz és olajos volt... Másnap vacsira már csak abonettet ettem, napközben pedig ahogy sikerült, de összességében jól ettem. Volt h étteremben ebédeltünk, egyik nap milánói csirkemellet kértem, az ugye normál tésztából volt... Viszont olyan nagy adag volt h a felével bőven jól laktam ebédre, a másik fele pedig a vacsim volt. Aztán megint egy abonettes vacsi volt, ebédre pedig bográcsban főtt marha pörkölt, nokedlivel, ami sajnos szintén fehér lisztből készült. Ezeket most nem tudtam kikerülni... Ettem többször főtt kukoricát, és fagyiztam is. Szóval semmit sem vontam meg magamtól, de azért igyekeztem ésszel csinálni. Nem is híztam egy dekát sem, 52.2 kg-val indultam el, és ugyanannyival jöttem haza. Ennek örülök :)

És a torna! Nagy dilemma volt hogy oldjam meg a tornát, de végül vittük a laptopot és az összes torna dvd-met, így az intervallum edzéseket ugyan úgy tudtam csinálni mint itthon, csak a súlyzós edzéseket nem, de volt h zónáztam, aztán Apperrel találtunk a nyaralóban pár nagyobb súlytárcsát, kb 5 kg-s lehetett, amivel a köredzést meg tudtam csinálni, de a többit nem, mert nem volt rajta fogás és féltem h elejtem.

A 6 nap alatt 3x tornáztam, lehetett vna többször is éppen, de programok is voltak, és így is körülményes volt a hely hiányában, szóval összességében elégedett vagyok h ennyit is sikerült. Így is megkaptam h nem is vagyok normális és h ez már túlzás amit csinálok... Én egyáltalán nem így gondolom, de sebaj, mindenki azt gondol amit csak akar :D És vhogy nagyon jól is esett a mozgás, egyszer sem éreztem kényszernek, sőt a csütörtöki tabata mixes edzés vmi brutálisan jól sikerült. A köredzés után úgy éreztem még csinálnom kell vmit és elkezdtem magamtól csinálni a gyakorlatokat. Így jött létre a Niki féle tabata-mix, amit itthon is fogok majd még csinálni :)

Így nézett ki:
- 20 db dupla szökkelésből guggolásba ugrás (comb-kar tabatából)
- 10 db mini fekvő guggolásban (szintén comb-kar tabatából)
- 20 db mini fekvő széles terpeszben (szintén comb-kar tabata)
- 10-10 db karhajlítás lábemeléssel tricepszre (max tabatából)

Ebből 3 kört csináltam meg, legközelebb cél a 4 kör. Nagyon megéreztem felső testre, szuper edzés volt, és mindezt a köredzés után :) Így néztem ki utána :D


És még teszek pár képet, kommentekkel...

Csobbanás, itt elégedett vagyok magammal:


Itt is:


Itt viszont baromira látszik mennyit javítani való van még a csípő-comb tájékon... Nagyon zavar ott az a kitüremkedés...


De azért az összkép nem olyan rossz talán...


 És ez is egy egész jó kép (leszámítva a pocakos fószert a háttérben :DDD)


És itt a combom kifejezetten tetszik, végre látszódnak az izmaim :)


Szóval van még bőven min dolgozni, de megvannak a célok és ez a lényeg, jövőre még bombább formában leszek, folytatom amit elkezdtem és nyomom keményen. De azért úgy érzem most sincs okom panaszra, hisz rengeteget alakultam így is, és tudjuk h a jó munkához idő kell :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése