2013. július 19., péntek

Indul a nyaralás :)

Holnap indulunk nyaralni, végre :)
Mondjuk eléggé izgulok h ne maradjon itthon semmi... és persze h jó idő legyen!!!

Ugye ezer éve erre készülök, h a Balcsin majd büszkén vonulhassak bikiniben. Most elég mérges vagyok magamra, ugyanis pont az elmúlt 1-2 hétben sikerült össze-vissza ennem... és bár a torna ment szépen, így mégsem az igazi az eredmény... sőt... nagyon haragszom magamra, mert sokkal jobb is lehetett volna!!! De mégsem bírtam parancsolni magamnak, még ma sem...

Vacsira a kis családnak melegszendvicset készítettem, magamnak abonett, tejfölös túró (nyami) pulykamell sonka, füstölt sajt és paprika. Meg is ettem így 2 abonetett, aztán Aisám úgy döntött fél szelet melegszendvics után h nem kér többet... én meg megettem az összes maradékát, majdnem 1,5 szelet FEHÉR kenyeret... egy barom vagyok... na de most már mindegy...

Csak az idegesít h tudom a nyaralás alatt még nehezebb lesz odafigyelni és utána nem győzök majd ledolgozni mindent...

Ma egyébként nagyon fáradt voltam, napok óta rosszul alszom, alig pár órát, azt is nyugtalanul, már épp elkönyveltem magamban h torna sem lesz, amikor szerencsére sikerült erőt vennem magamon és mégis lenyomtam a zónamax tabatát!!! Nagyon nagyon büszke voltam magamra, csak sajnos a vacsival el is rontottam mindent...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése