2013. július 4., csütörtök

...

Hát mostanában megint nem nagyon vagyok a topon, de azért igyekszem. Az utóbbi hetekben elég rosszul alszik Aisa, egyre rosszabbul, így a reggeli edzés egyenlőre kilőve, örülök ha tudok aludni pár órát egyhuzamban...

Az étkezés naplót most úgy döntöttem egy időre biztosan nem folytatom, nincs időm és türelmem sem már számolgatni... Nagyjából már beálltam, persze vannak kisebb nagyobb kilengések, de nagy vonalakban tartom.

Az edzéseket viszont fogom írni, meg igyekszem azért érdekes maradni :)

Tegnap intervalloztam, mellé tervben volt még egy tabata is, de Aisa hamarabb ébredt, így nem tudtam befejezni. Ma pedig azt hittem erőm sem lesz tornázni, miután szinte egész éjjel nem aludtunk és délután sem tudtam elaltatni Aisát, mérgemben pedig mindent kitakarítottam meg kivasaltam :D Mikor Apper hazaért akkor álltam neki tornázni, és felszívtam magam, megcsináltam a max tabatát :) Hosszú idő óta megint. Tartottam tőle, és nem is ok nélkül, ez tényleg bika kemény... kicsit könnyítettem is rajta, annyit h a bicepsz gyakorlatnál nem guggoltam, csak simán állva csináltam és váltva. Meg nyilván volt, amiből nem sikerült pont annyit csinálni, hanem mondjuk egyel kevesebbet. De nagyon jól esett, totál leizzadtam, patakzott rólam a víz, és most végre határozottan éreztem a karom, vállam is. De hozzá teszem igyekeztem is maximálisan odafigyelni a kivitelezésre, mert rájöttem eddig leginkább arra törekedtem h végig tudjam csinálni, meglegyen az ismétlésszám és ez valszleg a kivitelezés rovására ment... viszont rájöttem, fontosabb az h maximálisan jól csináljam, mint az h ugyanannyit csináljak. Előbb utóbb úgyis menni fog ugyanannyi is majd szépen is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése