2013. július 7., vasárnap

Mérleg és számolgatás

El kell h mondjam, mennyivel nyugodtabb és felszabadultabb vagyok, mióta nem mérlegelek napi szinten, és most az utóbbi napokban felhagytam az állandó számolgatással, méricskéléssel... Egyrészt egy csomó időt elvesz, másrészt folyton ezen görcsöltem... Nem mondom, amíg vkinek fogyni kell, ez fontos is, és állítom ennél jobb módszer nem létezik, de meg kell tanulni egy idő után magunktól is kontrollálni a dolgot h ne csak erről szóljon az élet... Én most tesztelem magam, tartom a heti 1x mérlegelést, de nem fixen egy napon mérek, hanem amikor eszembe jut v épp olyan kedvem van. Kaját pedig ahogy eddig is, igyekszem mértékkel, okosan csinálni. Aztán kiderül h sikerül e tartanom a súlyom, és alakítanom a testem.

Tény h az elmúlt pár napban kicsit megszaladt az édesség és volt h nassolgattam, sajnos főleg este... De ezt most betudom annak h meg kéne már jönnie, ilyenkor sajnos mindig ez van, de aztán szépen visszaáll a rend :)

A héten bár megvolt a torna rendesen, nem teljesen úgy alakult minden nap ahogy terveztem, Aisa nagyon rosszul alszik mostanában, napközben is csak nehezen, így nem mindig sikerült maradéktalanul véghezvinnem a betervezett edzést. Ami jó, megvolt a 3 intervall edzés, de a tabata kevesebb lett, egyik nap Aisa ébredése miatt maradt ki, másodszor meg mert nem maradt rá időm, vendégségbe mentünk. Jövő hétre is hasonló a terv, 3 intervallum+ tabata és 2 dupla tabata edzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése