2013. augusztus 13., kedd

Evés...

Már napok óta terveztem írni az evésemről... Az utóbbi hetekben rengeteg szemetet ettem meg :( A nyaralás és lagzi óta nem igazán sikerült visszaállnom a normál kerékvágásba... Igaz volt is mindig vmi, legutóbb Anyósoméknál szülinapi-névnapi összejövetel, ahol 2 nap alatt egy vagon süteményt ettem meg... ÉN, aki állítólag nem édesszájú... nem is értettem mi van velem, de iszonyatosan kívántam... De volt itt a napokban jégkrém is, meg egyebek... A tegnap este pedig végképp betette a kaput... Apperem már hetek óta pizzával nyaggat, és volt h én is megkívántam, de eddig ellenálltam neki. Tegnap viszont rendeltünk. A vicc az h még csak éhes sem voltam különösebben, mégis több mint egy fél pizzát betoltam... :( Így aztán próbálhatok én kompenzálni a zöldséges vacsikkal, meg az edzéssel, sajnos gyakorlatilag az utóbbi napokban, sőt hetekben egy vagon szénhidrátot ettem meg, ráadásul a rosszabbik fajtából...
Sajnos meg is látszik... Főleg a hasamon és a derekamon... A combomon most annyira nem vészes, de a hasam most vmi brutális... Fel is vagyok puffadva :( Úgyh most már itt az ideje visszavenni, mert így egyet lépek előre, aztán kettőt hátra... A súlyommal nem tudom mi a helyzet, mert nem állok csak ritkán mérlegre, és ez annyira nem is érdekel most már, de a napokban tervezek csinálni egy mérést, súlyban, centiben és képeket is csinálok, mostanában úgysem csináltam. Bár fejlődésről még csak álmodozni sem merek, de remélem legalább visszafelé nem fejlődtem...

Edzések mennek, nem mindig egyformán, de azért igyekszem. Most megint azon dilemmázok h mit kellene többet csinálnom, intervallt, vagy erősítést... A hasam miatt sztem muszáj az intervall is, bár elsősorban a kaján múlik, de amúgy meg izmosodnom kellene nem is kicsit... Most a nagy melegben egyébként sem ment az intervall, lehet h leredukálom heti 1-2 alkalomra, a többi meg dupla tabata lesz, v tabata+zóna, v tabata+köredzés. Mostanában többször is csináltam tabata után magamtól még súlyzós gyakorlatokat felsőtestre. Tegnap is így volt, és azt érzem meg igazán. A tabatát v nem jól csinálom v kevés, nem tudom, de nem igazán érzem felső testre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése