2013. augusztus 23., péntek

A változatosság tényleg gyönyörködtet :)

Aki követi az edzésnaplómat láthatta h a napokban újra előkerült a kedvenc RR DVD-m :) Ennek oka h csípőre már nagyon rég nem csináltam külön tornát, és elég problémás területem sajnos... Gondoltam előveszem és néha beiktatom az edzéseimbe. A másik ok h egyszerűen nem ment hetek óta a duplázás... Dupla tabata sem, és intervall+tabata sem... Gondoltam így talán kicsit "enyhébb" lesz, és végig bírom csinálni. Hát, h enyhébb, az túlzás, mert bár 1 kg lábsúllyal csináltam, lehet azért, v már nagyon rég nem csináltam azért, de azt hittem megdöglök a végére :D Viszont nagyon jól esett, és újra kedvet kaptam h Rékázzak is. Hosszú hetek, sőt hónapok óta csak Enikőztem, most valóban úgy érzem jól esik egy kis változatosság, na nem mintha Enikőt nem imádnám, v esetleg unnám, szó sincs róla.
De nagyon igaza volt Nonónak, mikor azt mondta, teljesen másképp mozgat meg. Valóban így van! És ez is kell!!!
Ezért most úgy döntöttem mostantól kombinálom az edzéseket! Egy Enikő + egy RR lesz. Igyekszem úgy kombinálni h mindent megdolgozzak kicsit, legyen intervall is benne. És, mindezt fogom megfejelni a Nonó által most elkészített súlyzót felsőtest gyakorlatokkal :) Így lesz komplett egy edzés. Ez most nagyon felcsigázott, végre megint érzek új lendületet magamban, kedvet, energiát h csináljam. Csináltam eddig is, de most olyan lapos volt már egy ideje, kellett a pezsgés, ami most úgy érzem újra megérintett :D

Tegnap hasaztam, már akkor is nagyon éreztem, ma pedig határozottan izomláz van a hasamban :) Olyan jó érzés, szeretem az izomlázat! Ilyenkor érzem és tudom h valóban hatásos volt. Érdekes h akárhogy szenvedek az Enikő edzések közben, szinte sosincs utána izomlázam... Félek még mindig nem jól csinálok vmit... De nem baj, majd most az új kombinációkkal biztosan robbantok :D

A másik dolog, amit mindenképp meg szeretnék említeni, ugye visszatértem az én normál étrendemre, és mostanra sikerült visszaállítanom a súlyomat, ma reggel újra 52,2 voltam, előtte napokig 52,6-52,7 körül voltam... Tele voltam vízzel, semmi energiám nem volt... De pár nap normális vacsora után végre a régi vagyok, látom a hasamon újra az izomtónusokat, a combom és csípőm is kezd újra alakulni... Annyira nem mindegy!!! Az tuti h az étkezésemen ilyen drasztikus változásokat sosem fogok többé csinálni.... Semmi értelme bolygatni a rendszert ha vmi egyszer bevált és működik... Az más h igyekszem több fehérjét és zöldséget fogyasztani, a lényeg mellette a kiegyenlített jó fajta ch! Amire mostantól kényesen oda fogok figyelni, mert létfontosságú...

Újabban rákaptam a tejfölös túróra, vacsira előszeretettel készítem, abonettel, pirítóssal is isteni, mellé vmi sonka, virsli v szalámi, plusz még paradicsom v paprika. És most pár napja a tejfölös túróba reszelek répát :D Hát vmi isteni finom :) Totál rákattantam :) Ki fogom próbálni mással is, pl ubival, v majd retekkel, ha úgysem lesz nagyon más... És még emellé megy a paprika v pari. Azért így is messzemenőleg több nyers zöldséget eszek mint eddig, volt h hetekig sem ettem semmit :S
Másik nagy kedvencem a tojáskrém :) És ezek jó kis fehérje források is :)

Amin még lehetne javítanom, az a tízórai és az uzsi... A tízóraim az esetek 90%-ban csak tejeskávé... Amellé jó lenne vmi ch még, de sokszor még nem vagyok olyankor éhes, v alig telik el idő a reggeli után... Viszont ebédre már elég éhes vagyok, és sokszor sztem túl nagy adagokat eszek... Ezért most ki fogom próbálni h eszek vmit a kávé mellé, most tervezek sütni vmi kekszet, v sós rudat, 1-2 db a kávé mellé, és remélhetőleg nem zabálok be ebédre sem :) Az uzsi mikor hogy sikerül, de lehetne hasonlóképpen vmi édes v sós süti edzés előtt, és utána a fehérje por, vízzel, v túróval+gyümivel keverve, mostanában így szoktam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése