2013. augusztus 9., péntek

1-2 vacsim képekben

Nos, ugye említettem h igyekszem a vacsikat sok zöldséggel spékelni, és leginkább husit, azon belül is csirkemellet enni.
Íme az elmúlt napokból pár szépséges finomság :)

Ez az első igen egyszerű, csirkemell gyrosos fűszerrel, tasakos ezersziget öntettel, amit joghurttal kellett kikeverni. Saláta vegyes, a Penny-ben vettem 2 csomaggal és azt dúsítottam friss paradicsommal, uborkával, paprikával...


Itt a másodiknál a csirkemellet a következő páccal készítettem: olaj, só, bors, lilahagyma, ketchup, oregánó, bazsalikom, pici balzsamecet. Ebbe kevertem bele a csirkemell csíkokat és bő egy órára a hűtőbe tettem, utána kisütöttem, az olaj nagy részét lecsöpögtettem. Az öntet itt szintén tasakos joghurtos dresszing, saláta ugyanaz, csak persze friss :D


És a tegnap esti alkotás :D Maradt a saját pácolású csirkemell csíkokból, szintén maradt pár kocka uborka és paradicsom, de semmi más nem volt már itthon... Agyaltam mi legyen, a saláta magában kevésnek bizonyult, így kitaláltam h csinálok hozzá tortillát :) A pupusas tésztáját csináltam meg, természetesen tönköly lisztből, és jó vékonyra nyújtottam, majd palacsintasütőben megsütöttem mindkét oldalát. Isteni lett :D Találtam még paprikát és paradicsomot, azt még kockáztam hozzá, valamint csináltam saját készítésű ezersziget öntetet is: light majonéz+ketchup+ fél pohár natúr joghurt, sokkal finomabb lett mint a poros verzió... így el is döntöttem h ilyesmit mindig magam fogok csinálni, kár lenne azt a sok adalékanyagos francot venni, hisz megoldható házilag is :) Szóval ez kerekedett ki a "maradékokból" :D


Tartogatok még egy csirkemell pác receptet, ezt is találtam: só, bors, hagyma, fokhagyma, mustár, majoranna. Csak ezt nem tudom milyen salátával illene, de majd kitalálok hozzá vmit :)

Ma estére gyrosos csirkemellet tervezek, tzatzikivel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése