2013. augusztus 3., szombat

70%

Sajnos rá kellett most már döbbennem nekem is h valóban nagy igazság az, h a tökéletes test 70%-ban a táplálkozáson múlik... A mozgás, bár elengedhetetlen, de "csak" max 30-50%-ban számít a vágyott szép forma elérésében... Úgy gondolom a mozgással nálam sincs gond, bár tény h nem mindig megy egyformán, van mikor hetekig pörgök és maximumon nyomom, de van h kicsit leeresztek (mint most is :S) és bár csinálom, de érzem h nem olyan... Ettől függetlenül én úgy érzem ennyi mozgás nekem most elég, heti 4-5 minimum meg van, átlagosan 40 perc, de van h csak 20 ha úgy sikerül, de ez a ritkább. Szóval nem hiszem h nekem egyenlőre ennél többre lenne szükségem, és mégsem fejlődök már hónapok óta sehová... A mozgásban igen, mert érzem h jobban és többet bírok, de látszatja szinte nulla :( ugyanott tartok, ahol április végén mikor elértem a súlyom... 

És itt jön a képbe a kaja... Már akkor is írtam, és tudtam h változtatni kellene rajta, de most már ha szeretnék egyről a kettőre haladni, akkor el is kéne kezdenem tenni az ügy érdekében... Bár jó ideje nem írom mit eszek, és nem számolgatok, de alapjában véve ugyanúgy táplálkozom, mint mikor még írtam. Ugyan úgy vannak kisebb nagyobb csalások, és van mikor szigorúbb vagyok. A súlyomat tartom, azzal gond nincs, fél kg mozog ide oda, ami inkább víz és hormonális eredetű, vagy Holdfázis függő. De nem mérem magam minden nap, heti max 1-2x.

Amit tenne kéne... Első és legfontosabb h sokkal több friss, nyers zöldséget kéne ennem... Vacsira meg fogom próbálni beépíteni a zöldsalátákat... most még van miből, most kell elkezdeni és megszeretni, ráadásul Aisa is úgy látom h szereti, fontos h így szokja meg h egészségesen étkezünk... és unja is már h reggel és este is kenyér+felvágott van... És őszintén szólva, én is unom már...
A második pedig h több húst kéne enni, főleg csirkemellet... de ez végülis egy lépésben megoldható a zöldségekkel, mert vacsira akkor az esetek többségében vmilyen módon sütött csirkét ehetnénk salival... Ez a terv... Aztán meglátjuk h sikerül kivitelezni és milyen eredménye lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése