2013. augusztus 6., kedd

Edzés és vacsik

3. napja eszek vacsira friss zöldségekből salit. Ma sült virslivel és főtt tojással ettem, előtte csirkemellel. De ezzel az ötleteim egyenlőre ki is fogytak :S Találnom kell jó variációkat h ne unjam meg... Viszont máris érzem a hatását, simább a combom...
Mondjuk holnap nem hiszem h az lesz, mert ma elég sok szemetet ettem, reggel korán indultunk Pestre, és csak a pékségben vettünk kaját, vmi virslis cuccot vettem. Aztán az ebéd is hozatott kaja volt, amit megfejeltem du egy sós pereccel és egy kg dinnyével :D Na de sebaj, ma ez ilyen kis ch méreg nap volt...

Az edzés viszont ma és tegnap is fergetegesen jól sikerült :) Annak ellenére h a nagy meleg miatt épp kezdtem totál leereszteni, olyan jókat edzettem h csak na :) Az az igazi eufórikus érzés kerített hatalmába, alig bírtam abbahagyni, annyira jó volt :) Igaz most az intervall nem megy, ilyen melegben nincs kedvem és félek is nehogy rosszul legyek. Így most megy a tabata, erősítés ezerrel :)

És tettem egy nagy fölfedezést. Bár még szintén csak 2. napja, de figyelni fogok erre most már. Szóval uzsira nem nagyon szoktam enni, az edzéseim általában ebéd és uzsonna között szoktak lenni, és az uzsim a fehérje turmix, plusz esetleg egy kis gyümi, v túrókrém, mikor mi. De most az elmúlt napokban később tornáztam, és előtte ugye meg is ettem az uzsimat. Ez volt h csak 2 szem barack volt, na ekkor majdnem el is ájultam az edzés végére, semmi erőm nem volt... Viszont ma és tegnap is ettem "rendesen", tegnap 3 szem tk kekszet tejjel, ma pedig dinnyét a sós pereccel. És rá egy órán belül kezdtem a tornát. Nos, mindkét nap majd kicsattantam az energiától, szuperül bírtam az edzést, sőt, alig akartam abbahagyni :) Szóval úgy néz ki nekem fontos h legyen benne gyors és lassú ch is, és így van rendesen energiám :) És utána már csak a poromat iszom meg, amire nem sokkal később jön a vacsi, ami most ugye zöldség nagyrészt. Ja, igen, nagyrészt... Elég nagy adagokat sikerült megennem eddig minden nap belőle :S Remélem ez nem baj... De majd megpróbálok azért kisebb adagokat kreálni :)

Holnapra még semmi ötletem nincs, sem ebédre, sem vacsira... Ideje lenne pedig kitalálni...

Most pedig egy kép, a mai edzésem után készült :) Nem ér röhögni a zokniba húzott súlyzókon, de így nem csúszik rajta a kezem, és a térdhajlatomat sem nyomja, a popsi gyakorlatoknál :D


1 megjegyzés: