2013. szeptember 29., vasárnap

Fitbalance :))

Szuper kis nap volt a mai :)

Nem is írtam, mert nem volt előre betervezve a Fitbalance, viszont az ingyen kapott jegyet nem lehetett kihagyni, így rászántam az útiköltséget és elmentem én is :)

Hajnalban keltem és irány a busz, Budapest :) Volt idegenvezetőm is, Anna, akinek köszönöm ezúton is még egyszer a segítséget :)

És végre több év után ismét találkoztunk Nonóóóóóóóval :)) Annyira jó volt :) És szinte az egész napot együtt töltöttük és együtt "tornáztunk" :) Ezt csak idézőjelbe teszem, mert sajnos akkora volt a tömeg h tornázni elég nehézkes volt... De azért mozogtunk és ez a lényeg :)

A kangoo volt, amit mindenképp ki szerettem vna próbálni, és bár az elején megállni sem tudtam a cipőben, nem csalódtam, nagyon tuti kis mozgásforma ez, ehhez lenne is kedvem h eljárjak :)

Nagyon jó volt megismerni személyesen másokat is a csoportból :) Olyan jól esett h többen is leszólítottak :) Én meg sokszor csak pislogtam, mert nem mindig sikerült elsőre beazonosítanom kiről is van szó, emiatt ezúton is elnézést kérek :)

Szóval a lényeg h nagyon jó volt és nagyon jól éreztem magam, és már alig várom a novemberi Fittarénát, mert ott folytatjuk :)



Voltunk 2 helyen is testösszetétel mérésen. Az egyik egy egyszerűbb módszer volt, nem is hittem az eredménynek, miszerint mindössze 14,5% zsír lenne rajtam... Az már az atléta kategória... De szerencsére Anna megtalálta a komolyabb gépet is a végére, ahol szintén megmérettem, ez olyan gép volt, amivel egyszer 2010-ben már mértek, amikor súlyban hasonló voltam mint most, kicsit több (fél-1 kg). És nagyon boldog vagyok, mert összehasonlítva a két eredményt, most picit kevesebb a zsír és icipicit több az izom :) Viszont, mint sejtettem is, mondták is h az izom nagyon kevéske :( De dolgozok rajta, majdcsak sikerül még kicsit dobni rajta! Nem megy egy egyik napról a másikra, és azért a lényegnek örülök, h ha csak kicsit is, de javult a helyzet :) És ugye ez nem 3 év eredménye, hanem 10 hónapé, mert 2 év teljesen kimaradt a mozgásból a szülés miatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése