2013. október 1., kedd

Irány a FittAréna :DDD

Ma egyszerűen szenzációsan jó napom volt :) Nem is bírom ki h ne írjak pár sort :)

Kezdődött reggel a csodálatos hírrel, miszerint nagy kedvencem Péntek Enikő oldalán sorsolással ingyen belépőt nyertem a FittArénára :DDD 3x is megosztottam a játékfelhívást, egyet nem sokkal a sorsolás előtt, nagyon koncentráltam befelé h milyen jó is lenne nyerni, de azért elképzelni sem tudtam h valóban nyerni fogok :DDD Annyira boldog vagyok :))) Igaz megvolt már a jegyem, tehát ettől függetlenül is egészen biztos mentem vna az Arénára, de így eladom az egyik jegyet és máris ingyen megyek :D CSODÁLATOS :)))

Aztán egész nap pörgős zenéket hallgattunk Aisikával, egy csomót táncoltunk :D Fülig ért a szám egész nap, főleg mikor eszembe jutott a nyeremény :)

Ma nem terveztem eredetileg tornát sem, mert vásárolni mentünk du, de Tünde barátnőmmel a kisvideókat szemezgettük és annyira kedvet kaptam h este fürdetés után nekiálltam tornázni. Nem bírtam megállni, bizseregtek a zsigereim :D És írtó jól esett, azóta is pörgök :)

És ezt most kicsit megint a vitamin számlájára is írnám, ugyanis pár héttel ezelőtt még mérhetetlen fáradtságra panaszkodtam, de olyan szinten voltam fáradt sokszor h felkelni sem volt erőm, legszivesebben egész nap csak feküdtem vna... Most pedig tele vagyok energiával :) Nem csak ma, de ma kifejezetten :)

És még egy fontos dolog, végre jól alszom... De az nem kifejezés h jól, szó szerint mint akit agyon ütöttek :D És ez rám abszolut nem volt jellemző... Remélem nem kiabálom el, de ez is óriási minőségi javulás az életemben... Hisz tudjuk, a jó alvás nagyon fontos... És nekem hiába van jól alvó gyermekem, ha én emellett rendszeresen órákat virrasztottam... Remélem ez már a múlté és mostantól édesen alszom és kipihenten ébredek :)

Ilyen jó napom volt ma :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése