2013. szeptember 18., szerda

MA

Ma lesz a Rubint Réka torna nálunk :) 90 perces alakreform edzés, felköthetem a gatyát, de már nagyon nagyon várom :D A héten el is kezdtem kicsit ráhangolódni, elővettem a 2011-es jubileumi dvd-t, ami már rég meg volt nekem, de sosem tornáztam rá, nem tudom miért, nagyon ragaszkodtam a bevált kedvencekhez (2008-2009-es DVD) de nem csalódtam ebben sem :) Vasárnap a comb és a csípő-popsi A blokkjait csináltam meg, ma már tudok menni, eddig nehezen ment :D imádom az izomlázat, és megint bebizonyosodott h a változatosság gyönyörködtet :) Hétfőn kardioztam, mellé RR has, szintén az említett DVD-ről, A blokk. Megéreztem rendesen... Tegnap pihenő napot tartottam h ma lehetőleg minél tovább és jobban bírjam, mondjuk azt el sem tudom képzelni h fogom bírni  90 percet, hisz ennek épp a felét szoktam csak itthon tornázni... De azért remélem menni fog!

A hétvégén egyébként sajnos 2 egymás utáni nap is kimaradt a tornából, mert nem tudtam időt szorítani rá, de végül is nem baj, néha előfordul, hiányzott egyébként, lustaság miatt sosem hagynék ki 2 napot, max kevesebbet csinálok és lightosabban :)

Evés terén jól állok, de erről majd egy hosszabb lélegzetvételű bejegyzést tervezek írni, csak még magam is alig merem elhinni azokat amiket tapasztalok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése