2013. szeptember 7., szombat

Alakul a molekula :)

Most látom milyen rég nem írtam már! De azért nem vagyok elveszve :)
Az utóbbi hetekben sokat sütkéreztem, sikerült ugye találnom isteni fini tönköly kifli receptet, sütöttem közben croisant is, vettem lenmaglisztet is, ezt is rakok most már a tésztába, így még egészségesebb és továbbra is isteni finom :)
Ma pedig először sütöttem tönköly kenyeret :) Nekem egyenlőre ez is tetszik, finom lett, a közepe puha, ízletes, a külseje szép ropogós. Legalábbis frissen, kiderül milyen lesz és meddig áll majd el. De lehet fagyasztok le majd ebből is, ha lehet szépen szeletelni.

Így már hetek óta egyáltalán nem ettem semmilyen bolti péksüteményt, csak amit magam készítek. Az biztos h így több ch-t eszek, mert van h estére is eszek ilyesmit, az eredmény mégis majdnem 1 kg minusz... Centiben is mérhető, tehát remélhetőleg zsírt veszítettem... Csípőből -2 cm, derékból szintén -2 cm és combból -0,5 cm. Igaz tartottam már itt, de ugye volt mikor kicsit visszajött a hús-saláta kombós kísérletem miatt... Most visszaállt a rend, mégpedig minden féle erőfeszítés nélkül, úgy h isteni finomakat eszek :)

Még egy dolog, próbálom kiiktatni a feldolgozott élelmiszereket is. Már alig veszek felvágottakat, helyette szalonnát, tarját stb szoktam enni. Igen SZALONNÁT és még így is fogytam... Kezdem azt hinni h az igazi nagy ellenség egyáltalán nem a zsír és a szénhidrát, hanem az a rengeteg adalék, ízfokozó, tartósító, színező meg ki tudja milyen anyag, amivel tömve vannak a boltban kapható élelmiszerek... Nem merek még messze menő kijelentéseket tenni, de az eddigi tapasztalataim ezt támasztják alá... Folytatom a kísérletet, és meglátjuk! Ami még nagy falat lesz, de szintén jó lenne ha sikerülne mellőzni, az a sajt... Imádom a sajtot... pedig mint tudjuk, sajnos annak sem sok köze van már manapság a valódi sajtokhoz... Próbálok majd ebből is vmi házi verziót találni h teljesen ne kelljen lemondani róla, de az biztos h kerülöm a nagyüzemben előállított élelmiszereket.

A torna is jól ment az elmúlt napokban 1-2 hétben, remélem nem szólom el, mert voltak már holtpontok ugyebár... Most nagyon jó h egyre változatosabban edzek, nem állok rá csak egy edzőre, módszerre, hanem kombinálom, így mindig változatos a terhelés is, és nem unom meg. Remélem a hatás sem fog elmaradni :)

Hamarosan pedig Rubint Réka fog jönni hozzánk Jászberénybe, és ma már meg is vettem a jegyet a 90 perces alakreform edzésre :) Alig várom, biztosan szuper lesz :)

Aztán tartogatok még egy fotót is, a minap készítettem, vettem még a Balatonon egy edzőnadrágot, és most avattam még csak fel, mert eddig nagyon meleg volt, és nagyon tetszik ahogy áll rajtam :) Főleg a hátsó fertájon :D Amin még meglepődtem, és meg is dicsérték többen, az a vádlim... Soha nem foglalkoztam vele, nem edzek rá külön semmit, de így megfeszítve tényleg tök szép formás, szinte már izmos :D
A derekamon van még mindig egy kis kitüremkedés, amit jó lenne ledolgozni, valamint az örök probléma a csípő-popsi-comb.... DE majd alakul az is, nem sürgetem, hisz volt ideje megereszkedni, most adok időt neki arra is h szép formás és feszes legyen :)


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése