2013. szeptember 18., szerda

Alakreform óra :)

Szenzációsan jó volt :) Nagyon nagyon jól éreztem magam, és olyan boldog vagyok h volt ez a lehetőség, bár többször lenne...
Egy dolog volt csak kicsit zavaró, h túl hangos volt a zene, közel álltam a hangfalhoz... sztem egyrészt emiatt is, de folyamatosan nagyon magas volt a pulzusom, pedig nem éreztem h annyira pörgetném magam... 

Szuper volt annyi ember között, részt venni ebben az egészben :) A zene, Réka, meg minden úgy együtt, annyira jó volt.

Na de brutál kemény is... Azt hiszem nem kérdés h holnap fel sem tudok majd kelni az ágyból :S Nem lesz olyan porcikám amiben ne lenne majd izomláz... De sebaj, MEGÉRI :)

Most csak 1-2 saját kép, ha fent lesz amit ott készítettek, majd kimazsolázom amin rajta vagyok :)

 Tolom :D

 Kő kemény popsi gyakorlat, csak ebből a szögből nem igazán látszik...

 Fejet nem nézni :D


Most megint kaptam egy nagy löketet úgy érzem, és valszleg megint előnyben fogom részesíteni az RR DVD-ket, főként az újabbakat :) Na de azért nem fogom hanyagolni az intervallozást és a tabatát sem! majd ügyesen párosítok ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése