2013. szeptember 28., szombat

Egy újabb csoda az életemben!

Már hetek óta készülök megírni ezt a bejegyzést, de magam is alig mertem elhinni, és elkiabálni sem akartam, de így 3 hónap után azt hiszem kijelenthetem h a gyógyulás útjára léptem!

Akik régóta olvasnak (???) emlékezhetnek rá mennyit panaszkodtam régebben h mielőtt megjön sok nappal előtte már pecsételek... Ez minimum 3-4 nap volt, de nem volt ritka a 7-10 nap sem... Borzasztóan megkeserítette az életemet, hisz így mindent összevetve legalább 2 hétig tartott egy-egy menszi...

Ennek az okának a felkutatására már éveket szántam és millió dolgot kipróbáltam, sok mindenre rá lett már fogva, de sosem találtam valódi megoldást. Első körben, még Aisa előtt a progeszteron hiányra gyanakodtunk, de azt kizárták. Majd jött az IR, de hiába a kezelés, eredmények javulása, a panaszom csak nem szűnt... Felmerült a pajzsmirigy probléma is, de akkor sem változott a helyzet, amikor gyógyszert szedtem rá.

Próbálkoztam több féle étrend kiegészítővel,nagy hangsúlyt fektetve a D vitaminra, ami nagyon fontos, de az sem bizonyult elégnek...

Az életmódváltást nem is említem, hisz az alap, de nyilván nem csak ebből a szempontból. Viszont az utóbbi hetekben ezen is rengeteget csiszoltam, de erről később!

A lényeg, pár hete, valamikor még a nyáron a Nonó csoportban olvastam, valaki ajánlott egy magnézium készítményt, ami neki bevált. Gondoltam kipróbálom én is, bár magnéziumot szinte állandóan szedtem valamilyen formában, több félét kipróbáltam ebből is. Amit most ajánlottak, az nem csak magnéziumot, hanem sok minden mást is tartalmaz. Erről a termékről van szó:

Kb június-júliusban kezdtem el szedni, de volt h elfogyott és közben mást szedtem 2-3 hétig. De miután rájöttem mekkora csodát tett velem, újra vettem, és most már abba sem hagyom, folyamatosan szedem!

És akkor miről is beszélek, legyen tiszta sor. A menszi előtti pecsételős napok lecsökkentek 1-2 napra!!! Az első ilyen ciklusban már nagyon örültem, de gondoltam biztos csak véletlen. Aztán így alakult a következő is, akkor már kezdtem reménykedni, és agyaltam mitől is lehet, és csak az étrend kiegészítőre tudtam gondolni, mert bár sok minden máson is változtattam, de azóta nem telt még el annyi idő. Ekkor volt h épp elfogyott, és gyorsan meg is vettem a következő dobozzal :) És most a harmadik ciklusom is ilyen szépen alakult, és el sem tudom mondani mekkora boldogság ez nekem :) Ez olyan minőségi javulás az életemben, amire ÉVEK óta várok, és sosem találtam meg a megoldást... És most végre... Ráadásul rövidebbek is lettek a ciklusaim, az eddigi 28-30 nap helyett 26-27 naposak. Tökéletes... Elmondhatatlanul boldog vagyok, és bízom benne h ez a csodás javulás így is marad, esetleg még jobb lesz :) De én már ezzel is kiegyezek, hisz az eddigiekhez képest is fényévekkel jobb a helyzet :)

Másoknak is szívből ajánlom ezt a készítményt. Én a termékcsalád többi tagját is ki fogom próbálni, a kalciumot fogom legközelebb megvenni, mert azt is keveset szedek, és sokkal többre lenne szükség. Nemrég olvastam egy cikket, a hosszú élet titkáról, ami nem más, mint a megfelelő vitamin és ásványi anyag pótlás... A legtöbb, sőt megkockáztatom, az összes betegség mögött vmilyen hiányállapot áll... Ez nálam is bebizonyosodott, már nem először. Így erre most már sokkal nagyobb hangsúly fogok fektetni, és erre nem fogom sajnálni a pénzt...

És nemsokára írok még egy másik érdekes dologról is, amit szintén pár hete vezettem be, és gyűjtöm azóta is a tapasztalatokat róla :)

3 megjegyzés: