2013. december 27., péntek

Megvagyok :)

Hú, most látom milyen rég nem írtam, elnézést :)
Igazság szerint nem nagyon volt miről írnom, az elmúlt 2-3 hétben kicsit megakadtam :S Főleg mozgás terén, vhogy mindig úgy jöttek ki a napok, h vagy időm, v energiám nem maradt, de sajnos több esetben bizony kedvem sem, bevallom lusta voltam :S A heti 4-5 edzésből csak max 2-3 lett, és bizony volt h kimaradt 2-3 egymást követő nap is... Nagyon bántott a dolog, mert tudtam h mozogni kellene, vhol hiányzott is, mégsem ment... Aztán jött a szülinapi készülődés, majd a karácsony, ezek sem kedveztek ebből a szempontból.
Most épp megint 3 nap maradt ki az ünnepek miatt, de ma már nagyon keménynek kell lennem, és vissza kell állnom a heti legalább 3-4 edzésre.

A másik a kaja, azzal is megszaladtam kissé :( Bár többségében nem tiltólistás dolgokkal, de mint már korábban írtam, az okosan elkészített ételekből is csak mértékkel szabad, én pedig kicsit most megszaladtam ezekkel... Itt volt a sok finom mézeskalács, bizony rájártam/rájárok... De ettem a szülinapi sütikből, hamikból is. És Karácsonykor sem mártírkodtam, bár hozzá teszem, minimális, sőt az esetek többségében köret nélkül ettem mindent, de elrontottam a sütikkel, üdítőkkel... Szóval volt itt minden. ÉS még nincs vége, tele a hűtő maradékokkal, még így is h én itthon SEMMIT nem sütöttem és főztem, mert mi karácsonykor gyakorlatilag itthon sem vagyunk, annyi helyre kell menni...

Most már viszont szeretném ha visszaállna a rend, minden tekintetben! Ma reggel 53,2 kg voltam, már nagyon rég nem voltam 53 fölött, sőt a közelében sem... Kb 1-1,5 kg van rajtam, a legjobb az volt, amikor 52 alatt voltam. Ez a cél újra. Okosan, természetesen!

A legfőbb cél, és ez kitűzés a jövő évre is, megtanulni sokkal több fehérjét fogyasztani!!! Vacsira szeretnék visszatérni a minimális ch és sok fehérje kombinációhoz. A tervem h csak 1-1 kisebb sk péksüti, plusz vmi fehérje, túró v tojás, esetleg husi. És persze több zöldség... Reggelire mehet minden egyéb finomság, és ebédre is minden mint eddig. Viszont meg kell majd terveznem az evéseket munka mellett is... Nem tudom még mire h lesz időm, de fel kell készülnöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése