2014. január 3., péntek

Zóna MIX :)

MEGRENDELVE :)))
Már tűkön ülök mikor érkezik a letöltő link :)

Muszáj volt vmit beújítanom, egyébként is rég terveztem már h beszerzem, de az utóbbi hetek tunyasága miatt úgy döntöttem muszáj vmi újat kipróbálnom, mert most úgy érzem egyik tornához sincs igazán kedvem, lendületem, pedig van bőven... Na, majd most hátha az új DVD meghozza a várva várt erőt, lendületet :)

Az ünnepek alatt sajnos alig tornáztam, mint már írtam is, heti max 2-3 alkalom volt sajnos, az is nyögve nyelősen... Emellett a rossz idő miatt elmaradtak a bicajozások is, míg korábban szinte minden nap tekertünk Aisámmal 8-10 km-ket is, most semmi, és ez is rengeteget számít, most látom csak igazán. Másrészt a friss levegő, napsütés hiánya miatt a kedvem is elég langyos :( Erre persze rátesz egy jó nagy lapáttal a közelgő bölcsi kezdés miatti szomorkodásom :(

Szóval egy szó mint száz, muszáj kicsit felpezsdítenem magam. Tegnap a FittArénás Zóna edzést csináltam meg, de elkeserítő volt a helyzet... Alig bírtam, szuszogtam, szenvedtem... Pedig már olyan jól ment, és pár hét leeresztéssel minden odalett... Vissza kell nyernem az állóképességem és a formám is, mert az is kiábrándító :( 53 kg körül vagyok, nem sok, de zsír jött fel sajnos... Látszik bőven a hasamon, és a combomon is :( Nagyon szomorú vagyok!!! Pedig csakis magamnak köszönhetem...

Egyébként az evéssel is elcsúsztam kissé... Bár tényleg nem számottevő az h bűnös dolgot eszek, csak csipegetek, és a mennyiség kicsit megugrott... De nagyon nehéz visszavenni :( Basszus, pedig már olyan jól ment!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése