2013. november 27., szerda

Új cipellőm :)

Bizony, nagy a boldogság, tegnap kaptam egy szupi edzőcipőt Apperkámtól :) Már nagyon rég szerettem vna egy szép és kényelmes edző cipőt. Bár sokáig mezítláb tornáztam (ma már el sem tudom képzelni h bírtam így tornázni...) aztán vettem egy olcsó Wink futócipőt, itthonra ez is megteszi... De h mi is a különbség egy olcsó, és egy minőségi edzőcipő között, azt csak most tudtam meg... Ez a csoda olyan, mintha a lábamra öntötték vna, nem is érzem h van rajtam vmi. Öröm benne tornázni, annyira más tényleg :)) Szóval nagyon nagyon boldogságos vagyok :)


Néztem edző nadrágot, trikót is, nagyon szeretnék egy szép szettet, amiben el is mehetek vhová edzeni, de borzasztóan drágák :( Talán majd máskor... Itthonra végül is mindegy, miben tornázok, csak most is akkor voltam bajban, mikor mentem a FitBalance-ra és az Arénára...

Ja, a FitBalance-ról jut eszembe, nemrég kaptam FB-on egy üzenetet, h a fénykép tage-lős játékukon nyertem egy mobiltokot, amit ma meg is kaptam postán :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése