2014. február 9., vasárnap

Dögrovás...

Megint csak panaszkodni jövök, de gondoltam adok már egy kis életjelt magunkról.
Lelkileg már sokkal jobban vagyok, mint amikor az előző bejegyzést írtam. Aisika nagyon szépen, ügyesen beszokott a bölcsibe, legalábbis a fél napokhoz szépen hozzászokott. A 2. héten már sírás, pityergés nélkül hagytam ott, mosolyogva köszöntünk el és szépen ment be a csoportba játszani. És gond nélkül elvolt délig, míg mentem érte. Nagy megkönnyebbülés volt ez nekem, bár így sem könnyű, sőt...
Viszont sajnos a 3. héten kedden délelőtt felhívtak h menjek érte, mert váladékozik a szeme, haza kell hoznom... Vittem is aznap orvoshoz, kapott szemcseppet, és abban maradtunk azon a héten itthon marad. Kicsit örültem is, mert már előtte egy hete náthás volt, de más baja nem volt. Így gondoltam legalább abból is kigyógyul szépen, a szeme is rendbe jön és minden jó lesz. Csakhogy még aznap éjjel magas lázzal ébredt, csúnyán köhögni kezdett és fájt a torka :( Ekkor kapott antibiotikumot is. 3 napig volt lázas, aztán szépen fokozatosan jobban lett, és ekkor estem bele én... 3 napig torokfájás (elviselhetetlen) majd hőemelkedés. Ekkor mentem én is orvoshoz... Aztán elkezdtem olyan szinten szárazon köhögni, mint még soha. Éjjelente közel egy hétig semmit sem tudtam aludni, mert rohamokban jött a kínzó, fojtó köhögő roham :( Semmi sem használt, mindent kipróbáltam... Közben Aisa is megint köhögni kezdett, és egyik éjjel hőemelkedése is volt... Már vagon számra tömjük magunkba a gyógyszereket...
Aisa egész jól van, de még hurutosan köhög, és az orrát is fújni kell, ennek ellenére holnap megy bölcsibe, mert már 2 hete nem volt, félek teljesen elszokik, nekem pedig mindjárt itt a munkakezdés, és az ott alvást még el sem kezdtük...

Én tegnap éreztem azt először h megmaradok... Mert eddig nem voltam benne biztos... Most 2. éjjel volt már h végre aludtam, nem volt köhögő roham, csak hajnalban, mire bedugul az orrom és kiszárad a torkom... De még mindig alig van hangom, köhögök, és az orrom is fáj belül :(
Ez vmi szörnyű!!! ÉVEK óta nem voltam beteg, még csak náthás sem. De ilyenre visszaemlékezni sem tudok mikor voltam utoljára ennyire szarul... Nem is értem, hisz igyekszem egészségesen élni, sportolok, rengeteg vitamint szedek... Valszleg Aisa hozta a bölcsiből ezt a makacs bacit, amivel nem igen találkoztam még én sem... Hát remélem jó darabig nem is fogok...
A leírtak alapján gondolom egyértelmű h már lassan két hete semmit sem tornáztam :( Pedig már NAGYON hiányzik, és ez nagy szó! De jártányi erőm sem volt az elmúlt egy hétben, előtte pedig Aisát ápoltam... Remélem most már max pár nap és újra lesz erőm és elkezdhetem megint felépíteni az egészet... Csak utána megint nem tudom mi lesz, mert nem egész két hét, és indul a munka :(

Étkezésre egyébként igyekszem figyelni, visszább vettem az adagjaimat, főleg a vacsit, nem nassolok, max olyat ami belefér (ck mentes, vagy gyümi, magok) viszont az tény h mióta beteg vagyok, lapát számra eszem a mézet... Súlyom 52,5-53 kg között mozog, de ma jött meg. Remélem szépen visszamegy 52-re, inkább picit alá... és hát jó lenne a formán is igazítani, mert most nagyon nem hasonlít a legjobbhoz :(

1 megjegyzés:

  1. Jobbulást!

    Az én Kisfiam tavaly márciusban kezdte a bölcsit, és majdnem 2 hónapig az egész család beteg volt.:( Nagyon kemény volt, toroknyavajától kezdve a hányós-hasmenéses vírusig mindent elkapott, és tőle pedig mi is.
    De reméljük, hogy Nálatok nem lesz ilyen hosszú a folyamat, mindenesetre kitartás!!!

    Zsani

    VálaszTörlés